Istnieje możliwość zwrotu produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym. Zwrotu zakupionego produktu można dokonać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Reguluje to ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
Zgodnie z treścią ustawy, zwrot produktów dotyczy wyłącznie Konsumentów, nie dotyczy firm i instytucji. W przypadku firm i instytucji istnieje możliwość zwrotu lub wymiany, ale tylko w szczególnych okolicznościach, każdy przypadek rozpatrujemy osobno.
WARUNKI I ZASADY ZWROTU TOWARU
- Podstawą zwrotu towaru jest posiadanie dokumentu sprzedaży (Faktura VAT, Paragon).
- Produkt musi być w stanie niezmienionym
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pismo:
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość – Pobierz oświadczenie o odstąpieniu
- Zwracany towar należy dostarczyć na koszt własny: osobiście, pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
PROCEURA SKŁADANIA REKLAMACJI – USZKODZENIE W TRAKCIE UŻYTKOWANIA
- Reklamację należy zgłaszać pisemnie (email), natychmiast po stwierdzeniu wady lub uszkodzenia towaru.
- Wypełniony protokół reklamacyjny powinien zawierać:
- Dane adresowe i kontaktowe reklamującego.
- Nazwę reklamowego produktu, cenę i datę zakupu.
- Dokładny opis wady lub uszkodzenia łącznie z informacją, w jakich okolicznościach powstało.
- Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu sprzedaży (Faktura VAT, Paragon).
- Reklamowany produkt razem z wypełnionym protokołem reklamacyjnym i dokumentem sprzedaży należy przesłać na adres siedziby firmy w celu wydania opinii przez nasz dział serwisowy. Pobierz formularz reklamacyjny
- Koszt przesyłki uszkodzonego lub wadliwego produktu do serwisu pokrywa reklamujący. Zastrzegamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, o decyzji klient zostanie poinformowany drogą pisemną (email, list). W przypadku decyzji pozytywnej, klient otrzyma naprawiony produkt a w przypadku braku możliwości naprawy, nowy egzemplarz reklamowanego produktu lub zwrot pieniędzy.
- Koszty po reklamacyjnej przesyłki zwrotnej do klienta pokrywa Stowarzyszenie Sady Grójeckie.
PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI – USZKODZENIE PACZKI/ZAWARTOŚĆI W TRANSPORCIE
Koniecznie sprawdź paczkę i zawartość w obecności kuriera. Uszkodzenie produktów jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej.
Co należy zrobić:
- W przypadku uszkodzenia paczki lub jej zawartości kurier jest zobowiązany do sporządzenia Protokołu Reklamacyjnego, jeżeli odmówi niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie dzwoniąc na numer 698 762 020
- Spisując protokół zwrócić uwagę, czy kurier prawidłowo zaznacza sposób zabezpieczenia przesyłki (grubość zabezpieczenia, rodzaj, oklejenie paczki itp. To bardzo ważne!
- Protokół reklamacyjny jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji dotyczącej dostawy zamówienia i musi zostać spisany w trakcie odbioru paczki po uprzednim stwierdzeniu uszkodzenia.
- Po spisaniu protokołu prześlij do nas na adres sklep@sadygrojeckie.com zdjęcie lub skan otrzymanych dokumentów od kuriera, 3-4 zdjęcia dokumentujące uszkodzenie oraz opis zaistniałej szkody.
- Brak protokołu reklamacyjnego może być powodem do odrzucenia reklamacji ze względu na brak dowodów na powstanie uszkodzenia w trakcie dostawy. W szczególności dotyczy to uszkodzenia mechanicznego (pęknięciem zbicie, rozcięcie, rozdarcie, złamanie itp.)
- Reklamacje związane z uszkodzeniem paczki/zawartości w transporcie należy zgłaszać najpóźniej w dniu odbioru przesyłki. W innym przypadku reklamacje takie będą rozpatrywane w trybie normalnym (Procedura składania reklamacji – uszkodzenie w trakcie użytkowania).
- Po otrzymaniu maila natychmiast rozpoczynamy procedurę reklamacyjną.
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.
DANE DO WYSYŁKI
Stowarzyszenie Sady Grójeckie
ul. Niemojewska 19
05-660 Warka